Naujienos
Augu kartu su knyga
Klausyti skaitomos knygos vaikams patinka, taip atsiranda jų pirmoji pažintis ir susidomėjimas knyga. Vėliau toks įprotis atneša dar daugiau naudos. Jis perauga į norą išmokti skaityti pačiam. Todėl skaityti vaikams reiktų nuo mažų dienų – per anksti tikrai nebus. Jei nuo mažens vaikai draugaus su knygomis, tai ir jų emocijų pasaulis bus turtingesnis.
Vasario 24 d. 2 klasės mokiniai lankė mažuosius IPUG ugdytinius. Šio apsilankymo tikslas-skleisti skaitymo džiaugsmą, atverti turtingą bei žavintį rašytinio žodžio pasaulį. Tai viena iš projekto ,,Augu kartu su knyga“ veiklų. Antrokai ne tik skaitė, bet ir suvaidino Jolitos Zykutės pasaką ,,Spyglys“. Diskutavo, kodėl ši knyga patiko, aptarė jos veikėjus. Visi kartu pasidžiaugė kūrybiniu knygos pristatymu, o žaisdami patyrė daug smagių akimirkų.
Tikimės, kad šis apsilankymas mažuosius sudomino knygų pasauliu. Kuo ankstesnė ir gražesnė bus vaiko pažintis su knyga, to didesnė tikimybė, kad ji taps ištikima drauge tolimesniame gyvenime.
Parengė 2 klasės mokytoja Rima Dambrauskienė ir
bibliotekininkė Vilija Urbšienė
Padėkų rytmetys
Dar viena ypatinga diena mokykloje, kai didžiuojamės mokinių pasiekimais.
Įteiktos padėkos už puikius ir labai gerus I pusmečio mokymosi rezultatus, padarytą individualią mokymosi pažangą, labai gerą mokyklos lankomumą.
Įteiktos padėkos ir diplomai už dalyvavimą konkursuose, olimpiadose.
Sveikiname mokinius, dėkojame mokytojams, tėveliams, kurie bendradarbiauja ir skatina mokinių domėjimąsi mokomaisiais dalykais.
Užgavėnės 2023
Vasario 21 dieną mūsų mokykloje vyko smagi Užgavėnių šventė. Pradžią paskelbė šeimininkės Kotryna ir Emilija su velniu Tautvydu ir pakvietė visus dainuoti, šokti, žaisti įvairius liaudies žaidimus, ratelius. Atvyko ir Kanapinis bei Lašininis, kurie kovėsi dėl greitesnio pavasario atėjimo. Pasigalinėti, kas stipresnis, kas greitesnis, visi buvo pakviesti į sporto salę. Užsigavėti ir pilvus prikimšti persirengėliai rinkosi į valgyklą prie didelio bendro stalo, kur laukė blynai, spurgos, duona bei kitos vaišės ir šeimininkučių ruošta riebi košė su spirgais!
Džiaugsmingai laukiame ateinančio pavasario su linksma nuotaika!
Renginio organizatorės mokytojos J. Burbienė, V. Senkuvienė, 7 klasės vadovė N. Jankauskienė
Draugauju su pasaka
Sausio 26 d. pradinių klasių mokiniams vyko netradicinė integruota projektinė diena „Draugauju su pasaka“. Burtų keliu išsiaiškinę, kokią pasaką turės suvaidinti, analizavo veikėjų charakterius, tobulino raiškaus skaitymo įgūdžius. Patys ieškojo idėjų, kaip pasigaminti kaukes, kaip išradingiau inscenizuoti pasakas. Sukurtus vaidinimus parodė 5–8 klasių mokiniams ir mokytojams. Pats geriausias įvertinimas jauniesiems aktoriams buvo garsūs žiūrovų plojimai. Puikus komandinis darbas, gera nuotaika atsispindėjo ne tik suvaidintose pasakose, bet ir švytinčiose vaikų akyse.
„Draugystės diena“
Kiekvienam yra svarbu turėti draugų. Draugystė – tai nepaprastas, kupinas atradimų patyrimas. Jis padeda mums augti, pažinti pasaulį, atskleisti save. Draugais tampama todėl, kad gera kartu leisti laiką, galima pasidalinti paslaptimis, patirtimi ir patarimais, įgyvendinti įvairiausius sumanymus ir nuveikti daugybę kitų be galo šaunių dalykų.
Žaidime ,,Surask" porą" poras pavyko surasti 16 mokinių.
Už įsteigtus prizus dėkojame pavaduotojai Neringai, mokytojai Laurai ir valgyklos vedėjai Staselei.
Mokinių tarybos koordinatorė Laura Urbšytė
"Aš daug galiu!"
Sausio 26 d. vyko 5-8 kl. mokinių Problemų sprendimo diena "Aš daug galiu!". Vis daugiau mokinių tiek Pasaulyje, tiek Lietuvos mokyklose, klasėse, pertraukų, laisvalaikio ir net poilsio metu naudojasi mobiliaisiais telefonais, kompiuteriais ir kitomis išmaniosiomis technologijomis. Išmaniosios technologijos reikalingos daugeliui kasdienių užduočių atlikti, informacijai surasti, mokslams, darbui, bendravimui ir kt., bet išmaniųjų ekranų naudojimas mažina vaikų kūrybingumą, didina nervingumą, sukelia baimių, irzlumą ir pyktį. Vaikai tampa užsisklendę, sunkiau bendrauja su realiais bendraamžiais, blogiau susikaupia ir sunkiau užmiega.
Problema – "Šiuolaikinės technologijos mokykloje draugas ar priešas?". Remdamiesi mokyklos erdvėse pateiktomis užuominomis, asmenine patirtimi, informacija internete mokiniai dirbo grupėse, diskutavo, savarankiškai sudarė problemos sprendimo planą bei kūrybiškai pristatė problemos sprendimo būdus.
Pagalbos mokiniui specialistės